Очищення влади

 

Закон України "Про очищення влади"

Постанова Кабінету Міністрів УКраїни від 16 жовтня 2014 року року № 563 "Деякі питання реалізації Закону України "Про очищення влади" 

Постанова Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р "Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України "Про очищення влади" 

Наказ Міністерства юстиції України від 16 жовтня 2014 року № 1704/5 "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо який застосовано положення Закону України "Про очищення влади

Наказ Міністерства фінансів України від 3 листопада 2014 року №1100 "Про затвердження Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, передбачений пунктом 2 частини пятої статті 5 Закону УКраїни "Про очищення влади", та форми висновку 

Розпорядження районної ради від 02.06.2015  № 30-к "Про початок перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" 

 

ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРКИ

Опубліковано 03 червня 2015 року

ПІП особи,
щодо якої здійснюється перевірка
Посада
 
 
Шамрай
Наталія
Степанівна
Завідувач відділу організаційного забезпечення виконавчого апарату районної ради
Абрасімова Валентина Миколаївна
Головний бухгалтер районної ради
Комар
Ірина
Михайлівна
Головний спеціаліст з питань інформаційно-аналітичного забезпечення та кадрової роботи відділу організаційного забезпечення  виконавчого апарату  районної ради
Дахно
Оксана
Петрівна
Головний спеціаліст з питань приватизації, бюджету та приватизації виконавчого апарату районної ради
Яненко
Іван
Миколайович
Головний спеціаліст-юрисконсульт виконавчого апарату районної ради
Вороніна
Тетяна
Іванівна
Провідний спеціаліст з питань інформаційно-аналітичної системи «Місцеві бюджети» та господарської діяльності виконавчого апарату районної ради
Попик
Галина
Анатоліївна
Провідний спеціаліст  з питань  діловодства та контролю відділу організаційного забезпечення виконавчого апарату районної ради
Тарасова
Людмила
Анатоліївна
Спеціаліст І  категорії  відділу організаційного забезпечення виконавчого апарату районної ради