Відкрито новий call центр Міністерства юстиції

Call-Centre

Міністр юстиції Павло Петренко та директор Місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні, Білорусі та Молдові Сюзан Фрітц дали старт роботі call-центру Міністерства юстиції.

Сall-центр працюватиме на базі нового відкритого офісу, обладнаного за підтримки USAID, який також забезпечуватиме можливість особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом Міністерства.

  До створення повноцінного сall-центру в Міністерстві працювали окремі гарячі лінії за різними напрямками. Фактично громадяни не мали єдиної лінії, куди можна було б звернутися з будь-якого питання, і де б кожному допомогли спеціалісти Мін’юсту.

 Центр працює у тестовому режимі з 18 липня минулого року. За цей час його співробітники прийняли понад 21 тис. звернень, серед яких понад 18 тис. дзвінків, 1,4 тис. електронних звернень та 1,8 тис. скарг.

     Щоденно спеціалісти центру опрацьовують понад 150 звернень. Отримати консультацію, залишити звернення чи скаргу можна, зателефонувавши на багатоканальний номер 0 (44) 364 23 93 або надіславши листа на електронну пошту callcentre@minjust.gov.ua

                                 Інформація надана за даними прес -служби ОДА

Повернутись