Інклюзивно-ресурсний центр має запрацювати з 1 вересня

 
 
    Інклюзивно-ресурсні центри з підтримки інклюзивної освіти – це важливий крок у формуванні сучасної системи кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами протягом навчання від 2 до 18 років.
   Відповідно до законодавства, такі установи запрацюють на рівні районних центрів і територіальних громад по всій Україні з 1 вересня 2018 року.
   Відповідно до Положення «Про інклюзивно-ресурсний центр» затвердженого Кабінетом Міністрів України від 12 липня 2017 року ІРЦ утворюються з розрахунку один центр не більше, ніж на 7 тисяч дітей, які проживають на території району або об’єднаної територіальної громади.
   У грудні минулого року депутати районної ради прийняли рішення про створення Монастирищенського інклюзивно-ресурсного центру, що буде надавати послуги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах освіти Монастирищини.
   Сьогодні голова районної ради Микола Орендарчук, заступник голови районної ради Майя Фариба, завідувач комунальної установи «Монастирищенський районний методичний кабінет» Неля Залозна, начальник відділу освіти Тетяна Ганжала та т.в.о. директора комунальної установи «Монастирищенський районний інклюзивно-ресурсний центр» Оксана Шуст відвідали приміщення Монастирищенського закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю – школи-інтернат «Обдарованість» І-ІІІ ступенів Монастирищенської районної ради, на базі якої заплановано розмісти ІРЦ. Директор школи-інтернат Володимир Молдован ознайомив присутніх із можливістю виділення необхідних приміщень для потреб центру.
  Інклюзивно-ресурсний центр передбачає кімнати для індивідуальної роботи логопедів, практичних психологів, реабілітолога та інших спеціалістів.
   У закладі заплановано створити кілька ресурсних зон: ігрову, релаксаційну та інші. В ресурсних зонах розвитку дитина, перебуваючи в комфортній, розвиваючій атмосфері, за допомогою спеціаліста розширює знання про навколишній світ, покращує соціально-побутове орієнтування, моторику, сенсорний розвиток, стан емоційно-вольової сфери, навчальну діяльність, рівень самообслуговування, комунікативну сферу тощо.
  Діяльність інклюзивно-ресурсного центру дасть, в першу чергу, можливість підвищувати ефективність розвитку, навчання, соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
   Психолого-педагогічні заняття допоможуть дітям з особливими потребами (від 2 до 18 років) зменшити рівень тривожності, спалахи роздратування, невротичні стани, прояви агресивності, покращити навчальну діяльність, соціалізацію, стан загальної та дрібної моторики, що є надзвичайно актуальним для розвитку дітей.
 
 
Виконавчий апарат районної ради
Повернутись